Subject: Küsimus
From: "Julia" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 09:33:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Minu poole pöördus klient ja hetkel ma vedan antud menetlust. Seoses 
õigusvastaste tegudega minu kliendi suhtes pöördusime samuti politsei poole. 
Politsei, loomulikult, täidab oma seaduslikke kohustusi, kuid soovitas 
pöörduda ka Teie poole. Ma saan aru, et AKI ei tegele pealtkuulamise 
uurimisega, kuid kontrollib isikuandmete töötlemise seaduslikkust. Seoses 
sellega on mul küsimus: kas on võimalik midagi ette võtta nende 
salvestustega, mis on ebaseaduslikult või ilma loata telefoni salvestatud? 
Hetkel käib süüdlase suhtes uurimine. Kuid meie omalt poolt tahaksime 
edasiseks kohtumenetluseks telefonist välja võtta „pilkavad“ salvestused. 
Öelge palun, kuhu me peaksime liikuma, et suund oleks õige? Samuti, kui vaja 
rohkem infot juhtumi kohta, andke teada, palun!

Head päeva!

-- 

Lugupidamisega,

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wQQ_Wq1a7uV26I-CCqvCBh2LTZaTOY5u8_dp1qcaKMaUjyHjvez7qIELMgs_lbsX2n8Gm6PBDSTjjs>

     Julia Ivanova
     juhatuse liige
     KOININOKOS MTÜ

     [email-masked] <mailto:[email-masked]>
     +372 5622 6901